M-am trezit fără o șosetă. Pe cine păcălesc? N-am avut două când m-am culcat. Dar sunt morocănos și încruntat. Și tu? Ce te uiți cruciș? DA! Azi îs aiurea. Dezacordat mă bâțâi. Nu-mi place laptele. E de două zile cred. Și crenvuștii îs cruzi. Unde voi locui?Sper să aibă lapte proaspăt. Și un sertar în camară cu miez de nucă. Un pervaz și-o vedere spre stradă. Să fiți și voi priviți hâș! Să-mi mângâi pisica bolnav și să vă privesc fuga. S-o compătimesc de fapt. Să-mi țin agrafele într-o cutie. Da pentru ce-mi trebuie mie agrafe? Creioane colorate. Degeaba. Nu știu să desenez. Vreau să plec din țară. Masked and anonymous. Să am dezordinea MEA. Ți-am găsit colecția de casete SEGA. Avem prea multe lucruri inutile. Orice pentru siguranța nostră! Și-un tocător de nervi ar merge. Cât de curând. M-am născut totuși destul de târziu, sau sunt nătâng și n-am dreptul să fiu nostalgic. Dar îmi lipsesc câteva lucruri. Mi-a înghețat piciorul. A, mi-am amintit, cealaltă șosetă e la tine. Ai zis că nu mă poți vedea purtând șosete rupte. Na. Ete moft. Nici măcar nu-s ale mele. Tu ai pus într-o cutie de la margarină vată și porumb la încolțit? Eu știu că am pus fasole. Sclipiri într-un joben. Tu ești iepurele ce păcălește magicianul. Mă bâzâie un țânțar. I-am dat brațul. Mi-am găsit bocancii de anul trecut. Ce zi sucită! Nu-mi trebuie zahăr în cafea. Cum? Tre’ să pleci? Bine, du-te. Dar lasă-mi miezul de nucă, laptele proaspăt și crenvuștiul crud. Pentru că de azi, voi locui Aici. Îmi dai, te rog, șoseta înapoi?