Grinch flinches

10/12/2011

   Și v-o spun sincer, toată treaba asta mă lasă rece. Rece și încruntată. E perioada grijilor și-a supradozelor calorice. Nu fac toată treaba asta pentru că-i cul să fii sucit. Dar vă spun, nu mă emoționează nimic din toate luminițele, brazii artificiali, reducerile, combinația roșu-alb abuziv-expusă, colindătorii nemulțumiți când primesc colaci și nu bani, grija pentru cadouri și pentru enșpe feluri de mâncare ce trebuie să fie pe masă în noaptea cea sfântă. Noroc c-al treișpelea salar se dă în decembrie. Da ce știu eu, domnișoara „patevegetaldelaunicarpersiempre”? 

    Da nu-mi place deloc. Anul trecut am cumpărat „A Christmas Carol” din fața Spitalului Municipal Suceava. Désolé, Dickens, nu te-am citit.

    Și da, știu, mergem acasă, lua lua lua, și nimeni nu-și pune întrebi cu gura plină. Da ce-mi veni, tocmai eu m-am trezit să vorbesc despre asta? NU POT!

    Nu pot să dansez, alături de toate păpușile din dansul hiperconsumului, sau, cum se vrea a crede, să ciocnim întru sfintele sărbători și-n anul ce va veni, poate cu ceva mai bun. Hahaha! 

    Deci plec. Dar prima dată trebuie să mă întorc.

Un răspuns to “Grinch flinches”


Lasă un răspuns

